היום: פסק הדין הסופי במשפט אלאור אזריה

קובי פינקלר 6 Comment on היום: פסק הדין הסופי במשפט אלאור אזריה

היום יתקיים משפטו של החייל אלאור אזריה לאחר שגם פרקליטו וגם הפרקליטות הצבאית ערערו על העונש שהושת עליו | ההערכות נעות בין זיכוי מוחלט לבין השארת הפסק על כנו | מפגן תמיכה באזריה צפוי להתקיים בסמוך לבית המשפט בעת הדיון

אלאור אזריה צילום: פלאש 90
22:05
30.04.24
אבי מימרן No Comments on ח"כ מילביצקי חושף: "ח"כי הליכוד לא מעודכנים בכלום"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום, צפוי להינתן פסק דין במשפטו של החייל אלאור אזריה, לאחר שהצדדים במשפטו, פרקליטו, עו"ד יורם שפטל והפרקליטות הצבאית ערערו על פסק הדין שניתן.

אזריה, שוהה כעת במעצר בית וזאת לאחר שסגנית נשיא בית הדין הצבאי לערעורים, תא"ל אורלי מרקמן, הורתה לפני מספר שבועות שעם שחרורו מצה"ל יועבר החייל אלאור אזריה למעצר בית מלא עד להכרעה בערעורו שכאמור, תתקיים מחר. "במקרה שלפנינו" כתבה בפסק דינה "משהורשע המבקש בעבירת ההריגה ונוכח עונש המאסר בפועל, יש להתנות את שחרורו במעצר בית מלא", קבעה השופטת. עם זאת ציינה השופטת כי אזריה יוכל לצאת מביתו לתפילות השבת בליווי בן משפחה.

בדיון, סנגורו של אזריה, עו"ד יורם שפטל, התנגד למעצר בית מלא. "זה חלופת מעצר שניתנת כאשר יש מסוכנות ברורה, דבר שאפילו לא נטען לגביו במקרה זה", אמר.

התובע הצבאי, סא"ל במיל' נדב ויסמן השיב, "אנחנו מבקשים מעצר בית מלא ומוחלט. זה בלתי אפשרי שחייל שהורשע בעבירה כזו יסתובב חופשי".

כזכור, לפני כחודש, התמוטט אזריה במהלך עבודות רס"ר בבסיס נחשונים בו הוא ריצה מעצר פתוח. אזריה פונה לביה"ח כשהוא מחוסר הכרה ועבר סדרה ארוכה של בדיקות, כולל בדיקות אק"ג.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    העם איתך, אלאור

  2. 5

    השמאל האכזרי עושה הכול להרשיע את אזריה. בעזרת ה' נקווה שישתחרר מהטימטום של המדנאים ואנשי הצבא שהשתתפו בחגיגות של השמאל נגד חייל צה"ל שבא בסה"כ לעשות צדק ומשנה זהירות.

  3. 4

    העם דורש צדק חברתי!
    כולנו איתך אלאור! תחזיק מעמד
    בסוף עוד תתברר האמת

  4. 3

    אלאור
    תחזיק מעמד, העוול אינו פרטי הוא נגד כלל
    האזרחי ישראל

  5. 2

    אני לא מבינה מה כל כך אכפת שערבי מת מסכן החייל מה כבר עשה ??

  6. 1

    הכעס שלי אינו על בית המשפט כיוון שעל פי החוק זה הדין שהרי על פי חוק אסור להרוג מנוטרל האשמה היא על הממשלה שלא מעבירה חוק לטובתו